20 Aralık 2008 Cumartesi

Aşk Sözleri

Gece midir insanı hüzünlendiren yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen ?Gece midir seni bana düşündüren yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen?

Bir başka yüze gülersem sanma bu bir muhabbettir severim bütün güzelleri çünkü onlar senden eserdir

Mutluluğun gökyüzünden dökülen yağmurlar kadar bol olsun o kadar mutlu ol ki gözlerindeki mutluluk mutluluğu arayan mutsuzların umudu olsun

Geceyi takip eden güneşin aydınlığı kadar aydınlık bir dünyan olsunSenin de yanında değerini bilecek kadar değerli bir insan olsun

--------------------------------------------------------------------
Hüznün yüreğime ne zaman yer etti bilmem ;ama orada hep kalacağa benzerYine sabaha dalarken seni düşünüyorum ve yine yoksun be sevdiğim!


Bir gün sokaklar boyu ararsan sevgiyi bir dağ eteğinde bir deniz kenarında yaşla dolarsa gözlerin uzat bana elini unutma ben senin yanındayım


Soytarılık etmeden güldürmek seni, ekmek çalmadan doyurmak ve doğan güneşe haksızlık etmeden bütün aydınlıklar içinde süzülmek gibi mülteci isteklerim oldu ama bilmiyorsun

Öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün
Derdini rüzgarlara yaz estikçe uzaklara götürsün
Sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle mezara gömülsün

0 yorum: