20 Aralık 2008 Cumartesi

Aşk Şiirleri

Unutuş, bir şarkıdır o, yıldız sönüşleri
Unutuş, bak kuzgunlar çaldı gençliğimizi
Unutuş, kimsesiz bir umut yolculuğudur
Unutuş,yalnızlıktır yoksul bir İstanbul gibi
Unutuş, bir gün gelir unuturlar seni de

Bir mültecinin vatanı ,bir tutsağın özgürlüğü gibi sende hep gurbeti yaşıyor olsam da razıyım , yeter ki sen beni yüreğinden sürgün etme


Yatağını gül yapraklarıyla ,hayalini papatyalarla süsledim, kabuslarını da ben aldım ki en güzel rüyalar senin olsun diye


Sen doğdun herkes güldü, bir tek sen ağladınÖyle yaşa ki sen öldüğünde herkes ağlasın ,yalnız sen gül

Ateş yanar geriye külü kalır
benim külüm bile kalmadı
Her sevgi biter hatırası kalır
Bende eser bile kalmadı
Herkes zevk içinde yaşar şu fani dünyada
Benim ise bir damla huzurum kalmadı
Neden yağıyorsun yağmur neyi ıslatmak için cadde ıslak sokak ıslak eğer ıslatmak istediğin gözlerimse nafile onlar ezelden ıslak

0 yorum: