1 Ocak 2009 Perşembe

Süper Anlamlı Sözler

нαуαтı ∂ιğєяℓєяιη∂єη кσρуα çєкєяєк уαşαмαк вυ∂αℓα¢α

ƒυηкуι ѕαтαякη υтαηмıуσ|¢єzαуı göяѕє ∂ιzℓєяι тιтяєя|αувєηι göяѕє αℓтıηα уρя|ѕαgσραуα ∂ιккαт αηηєη ѕєηι ∂σя∂υηα ριşмαη σℓмѕη

Oadamin hAyaLetisin, Sesizliigine Asigiim !!

[[YÜREGIN VARSA GEL,,SEVGIN VARSA GEL,,HASRETIN VARSA GELSEVEN INSAN TANIMAZ ENGEL]]

][®uHuMDaN BaŞKa DoSTuM oLMaDı,,Ve De®DiMi DiNLeYeN SaDeCe GöNLüm Va®Dı][

Sen sustun, ben agladim
Agladikca içim acidi
Ve karar verdim
Gözyaslarim helal degildir sana,
HAKKIMI ALACAGIM!!

Kalemimle satırlara bulanan bir şairim Bu yolda ben sonsuz sakinim Nerdeyim sessizce bende Yürüyorum aklım eserde Suskunum bugün yine bende Dertleri çek birak!

''YAPTIĞIN YANINA KALMAYA¢AK ßİR KIYAMETTİR KøPA¢AK KULAĞINI AÇ İYİ DİNLE ZALİM SENİNLE ßİR HESAßIM VAR İNTİKAMIM ÇøK A¢I øLA¢AK''

ßir Şi$e Şarap Sırdasım ,Yanında Siqaram Mezesi øLSUN Sakın ßana Døkunma Ta$ ßasTım ßaqrıma KadehLere Merhaßa Askım Sana ELvada
anlamli güzel sözler
anlamlı güzel sözler

0 yorum: