12 Ocak 2009 Pazartesi

Güzel Sözler

Sen gecemi gündüze çeviren AYım,Gündüzse beni ısıtan GÜNEŞ,Sen içimde kanayan YARAM,Beni yakan ATEŞsin.Ve sen benim için aldığım NEFES kadar kıymetli ,Paylaşılması mümkün olmayan bir EŞsin.SANİYEM SENİ CANIMDAN ÇOK SEVİYORUM

DÜN GECE SEN UYURKEN KIZILA BOYADIM DENİZLERİ UÇURUMDAN ATTIM SESSİZLİGİ HABER SALDIM RÜZGARLARA FISILDASINLAR KULAGINA SENİ NE KADAR ÇOOK ÕZLEDİGİMİ...

Kalbimdeki aşka, dudaklarımdaki gülüşe, akan gözyaşlarıma, yalnızca sen layiksin.. Çünkü benim için çok özelsin aşkım..

Biliyorum sn güneşsin etrafında bir çok gezegen var ama bnde dünyayım ve sende biliyosun ki tek bnde hayat var

Sen ALLAHA dilenen dilek göklere uzanan ellerimsin.Sen gözümde süzülen yaş tek düşüncem hasretimsin.Sen yaşadığım ömür en güzel günlerimsin.Sen hergece rüyama gıren biricik aşkımsın...! SENİ SEVİYORUM

0 yorum: